środa, 11 czerwca 2014

Na początek.

Cześć,na początek chciałabym Wam powiedzieć, że jest to mój pierwszy blog o mnie, więc proszę abyście pisali wszystko w komentarzach. Przyjmę każdą krytykę.Teraz powiem coś o sobie...

Nazywam się Agnieszka i mam 13 lat.Urodziny obchodzę 25 stycznia.Mieszkam nie daleko Chorzowa.Uwielbiam jeździć na rowerze, gdy tylko nadarzy się okazja to go wyciągam i gdzieś jadę najlepiej z kimś.Słucham polskiego rapu - hip-hop'u od wykonawców takich jak : Chada, Kali, Paluch itp. Najczęściej słucham Ganja Mafii.Interesują mnie motory, ale nic mnie z nimi nie łączy.Chodzę przeważnie w dresie.Nie lubię jak ktoś mnie ocenia nic nie wiedząc o mnie.Prowadzę jeszcze jednego bloga, ale to już z opowiadaniami : http://okrutny-los.blogspot.com/ . Moje zdjęcie :

                                            https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/71462_579335098814419_1667117112_n.jpg

O blogu :


Blog głównie będzie o moim codziennym życiu.Może czasem dodam post o kosmetykach do mycia i czy to polecam itp.Posty postaram się dodawać co dwa dni ewentualnie cztery.Postaram się dodawać zdjęcia w każdym poście.Mam nadzieję, że się spodoba, cześć.




7 komentarzy:

  1. Wiesz jak dodać "OBSERWUJ"?
    Wejdź w ten wygląd bloga, gdzie dodałaś archiwum itp. ---> dodaj gadżet --> więcej gadżetów ---> obserwacje! Ja miałam z tym duży problem. Nie wiem, może Ty wiesz jak to zrobić, ale chciałam powiedzieć :>
    Czekam na recenzję tych kosmetyków :D
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak się to zrobić, ale dziękuje i właśnie zastanawiam się czy zrobić to coś czy nie xd

      Usuń
  2. Powodzenia! :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny! Trzymaj się cieplutko i powodzenia w blogowaniu! Zapowiada się ciekawie.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę, by blog szybko się rozkręcił :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę aby blog się szybko rozkręcił :)
    http://vic-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń