czwartek, 19 czerwca 2014

Wczorajszy i dzisiejszy dzień.

Cześć!
Wczoraj byłam na kręglach jako komers.Zbiórka była o 9:30 jechaliśmy do Plazy w Rudzie Śląskiej.
Gdy dotarliśmy na miejsce to przebraliśmy buty i zaczęliśmy grać.Byłam w drużynie z trzema koleżankami : Monika,Nicola i Martyna.Na początku nam się psuło to pod koniec przenieśli nas do innego toru.W czasie gry dostaliśmy soczki w kartonie.Każdy miał po dwa, a pod koniec jedliśmy pizze tak samo każdy miał po dwa kawałki, lecz zjadłam jeden i już miałam dosyć :P Zanim jechaliśmy do domu dostaliśmy picie w puszcze.Na przystanku było śmiesznie, ponieważ mamy nieźle porąbanych chłopców w klasie (ale tak pozytywnie) xd Szkoda, że trzeba się pożegnać :(
Mam jedno zdjęcie z tego dnia xd

                                 


Dzisiaj ja, babcia, dziadek, mama i tata byliśmy w Stargańcu - zbiornik wody oraz ośrodek wypoczynkowy.Z mamą i tatą na zmianę grałam w badmintona.Jak prawie zawsze słuchawki były i leciał rap :) Oczywiście gleba na piasku zaliczona :D Ten dzień uważam za udany :) Zrobiłam dzisiaj 4 zdjęcia, ale peszę się nad jednym, ponieważ jestem na nim i jak zawsze wyszłam okropnie :/ Ale niech będzie...


                
                                                           



I teraz te najgorsze...


                        


Nutka na dzisiaj :



Koniec :) Wszystkie wady i zalety pisać w komentarzach i taka dobra rada dla Was to przeczytajcie co pisze po prawej stronie bloga.Pozdrawiam! :)


16 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubię grać w badmintona! :)

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię grać w badmintona,choć dawno juuż nie grałam :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To twoje zdjęcie śliczne. *.*

    Nie doceniasz się, nie pesz się. Każdy jest ładny na swój sposób. I ty też! :*
    Na komersie było zajebiście. "Który cię nadepnął?" "No ten trampek." Hahaha... nie chcę się z nimi żegnać. :'(
    Pozdrawiam
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czasem gram w badmintona!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i świetnie piszesz :) :* Ładnie wyglądasz! :) Kliknęłam w linki tak jak prosiłaś wiem jakie to ważne, liczę na to samo u mnie jeśli byś mogła:) http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/choiescom-summer.html
    Może obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kliknęłam w link tak jak prosiłaś.." ? Wszystkim tak piszesz?

      Usuń
  8. Czego mówisz że ostatnie zdjęcie najgorsze? Jest fajne:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku,lub w linki pod ubraniami ?.
    do tego posta: http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .'
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner choies .! ( sprawdzam )
    ---------------------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń