piątek, 4 lipca 2014

Dzień spędzony na dworze.

Cześć, ten post będzie bez tematyki.Opowiem Wam co dzisiaj robiłam.

Wstałam dokładnie o 12:45, ale zasnęłam gdzieś o 4:00 :D
Umówiłam się z koleżanką na plac o 15:00 lecz wyszło, że jednak spotkaliśmy się o 14:20.Przyszła ze swoim pieskiem, więc potem żeśmy poszli do jej domu.Byliśmy tam do czasu, aż nie znalazła kluczy :D Poszliśmy obok mojego domu (ona zabrała piłkę) i żeśmy chwile pokopali.Następnie poszliśmy po picie, ale wyszło, że kupiliśmy lody :D  Gdy zjedliśmy je poszliśmy znowu obok mojego domu pokopać piłkę.Po chwili koleżanka musiała iść do domu.

                            http://www.sp.raczki.nidzica.pl/GAZETA/gazeta-2009/wrzesien-pazdziernik-2009/wrzesien-2009/strona-www-kacper-chalinski/pn_adidas_teamgeist_match_1.jpg
Gdzieś o 17:00 zadzwoniła do mnie inna koleżanka i zaproponowała wyjście na lody -zgodziłam się.Spotkaliśmy się o 17:30 i poszliśmy na miasto.Kupiliśmy sobie lody i spacerowaliśmy.Potem kupiliśmy sobie granita :D Siedzieliśmy na ławce, a jak zbliżała się 19:00 poszliśmy do sklepu Chińskiego.Więcej Was nie będę zanudzać :D Po prostu powiem, że ten dzień był udany :D


                       


Jak zawsze dodam jakąś nutkę :D

                           


Niestety nie mam żadnych zdjęć dlatego z internetu - przepraszam.Piszcie wszystkie wady i zalety w komentarzach.Za każdy komentarz się odwdzięczam.Pozdrawiam! :)

11 komentarzy:

  1. Heh, ja to tylko czekam na paczkę. Ale i szaleję z koleżankami.
    Bloga to pewnie znasz :)
    http://skretykiszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że udany dzień! :)
    Zapraszam na NOWY POST!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dzień ;)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień z przyjaciółką, czyli najlepsza forma spędzania wolnego czasu ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że dzień spędzony aktywnie :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie,że spędziłaś tak fajnie dzień :)) W końcu dni wakacyjne trzeba wykorzystywac jak najlepiej hahah :)

    Jeśli chcesz, to odwiedź mojego bloga, dopiero zaczynam ;)
    http://karootkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię rapu


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Ci nie każe tego słuchać :))

      Usuń