czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award.

Liebster Blog jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby nominującej, następnie wymyślić 11 nowych pytań i nominuje się kolejne blogi.

Ja dostałam nominacje od: http://paulan01.blogspot.com .Dziękuję jej :)

Pytania, które otrzymałam:

1. Co cię skłoniło do prowadzenia bloga?

Koleżanki z klasy zaczęły pisać różne blogi i bardzo mnie to zaciekawiło.Spróbowałam najpierw z opowiadaniami, a potem zauważyłam, że dużo osób ma taki "o sobie", że tak powiem.Pomyślałam, że to jest bardziej sensowne no i zrobiłam :D

2.Jaki kolor lubisz najbardziej?


Mam parę ulubionych, ale jeśli bym już miała wybierać to czarny.

3.Wolisz styl elegancki czy sportowy?

Zdecydowanie sportowy :)

4.Jaki jest twój ulubiony kosmetyk do twarzy?

Nie mam ulubionego.

5.Czeszesz się szczotką czy grzebieniem?

Szczotką.

6.Masz zwierzęta?


Mam.

7.Kim jest twój idol?

Kali :D
8.Od kiedy prowadzisz bloga?

11 Czerwiec 2014 rok.
9.Co cię najbardziej dopinguje do pisania dalszych notek?

Pozytywne komentarze i osoby, które bez żadnego "obs. za obs." mnie obserwują.
10.Twój ulubiony zapach perfum?

Męski :D A takimi jakimi się psikam to, albo słodkie lub też takie (nie wiem jak to opisać) gorzkie, ale nie do końca. (Na prawdę nie wiem jak opisać to).
11. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny?

W podstawówce to historia, a teraz to dopiero się okaże. :D


                     

Nominuje:

http://little-jay999.blogspot.com/

http://w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com


Pytania dla nich:

1.Jaki jest Twój ulubiony cytat? Dlaczego akurat ten?
2.Skąd pomysł na nazwę bloga?
3.Miałaś kiedyś taką myśl by usunąć bloga? Jeśli tak to dlaczego?
4.Jak myślisz, dlaczego ludzie się zmieniają?
5.Ulubione imiona dla dziewczynki i chłopczyka?
7.Jak myślisz, dlaczego w stereotypach akurat blondynki są tymi głupimi?
8.Czy jest taka osoba, na której się wzorujesz? Jeśli tak to kto to jest?
9.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
10.Ulubiony film?
11.Jakie jest Twoje zdanie o polowaniu na zwierzęta?

Proszę bardzo :D




Tradycyjnie dodaję utwór :D

    
             

Pozdrawiam! :)

16 komentarzy:

  1. Miałam już trzy nominacje ale nie brałam udziału :D + obserwuję ;)

    ksiazniczkablog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Też już byłam nominowana ale chętnie odpowiem na twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominowanym! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog.! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.:) Jak Ci się spodoba to zaobs, a na pewno się odwdzięczę.:) --> http://bloggeest.blogspot.com/2014/08/co-nowego-3.html
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za nominację ale nie bawię się w liebster blog award. :D
    Mój ulubiony kolor to też czarny. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za szybką reakcję i odpowiedzi :)
    Mam nadzieję, że masz chociaż kilku obserwatorów więcej :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, komentuje tu bo to ostatni post. Dzieki lba dowiedzielismy sie o tobie czegos wiecej :D
    Pozdrawiam +obserwuje ❤
    fashionmindforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję nominacji :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne odpowiedzi! Gratulacje nominacji ;) zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki z ubraniami. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi. Też bym chciała być nominowana ... :(

    zapraszam do mnie ;D
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nominacja i świetna zabawa <3 :)

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. szczotki do włosów rządzą, haha :D a tak w odpowiedzi na jedno z pytań do nominowanych (choć nie jestem jednym z nich, ale sie wypowiem, cóż ;p): blondynki uważane są za stereotypowo głupsze przez typowo plastikowe "dziunie", które rozumem średnio grzeszą, a lubią tlenione fryzurki, przynajmniej wg mnie ;)
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi!
    Zajrzysz?
    werciaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam parę nominacji, ale nie odpowiadałam :) Fajnie, że Twoje koleżanki też prowadzą blogi

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i powodzenia !
    Obserwuje i zapraszam do nas http://malinaiguziec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń