środa, 3 września 2014

Bądź sobą.

Cześć, przeważnie jak piszę post tematyczny to wypowiadam swoje zdanie (czytelnicy tego bloga może zauważyli), ale teraz będzie to wyglądać trochę inaczej.Przejdę do rzeczy.


"Bądź sobą" - te słowa wypowiada dość dużo osób, ale dlaczego jeśli przyjdzie coś do czego to potem jest - "Zmień się"? Po prostu nie przemyślane słowa, a jeśli ktoś kogoś nie zaakceptuje takiego jakim jest to na prawdę nie warto się zmieniać.Wiem, że to moje mówienie nic nie da, ale pomyślcie sami.. przecież każdy ma wady (tak samo jak zalety), a jeśli ktoś ich nie akceptuje to nie jest tej osoby warty.

Więcej jest napisane na poniższych obrazkach:

   


                     
                                                      





To wszystko nie znaczy, że ktoś może kogoś źle, inaczej traktować..








                           'Chuj w dupę tym co karzą Ci sie zmieniać , nikt nie jest idealny.'

           'Urodziłeś się by być sobą, a nie wersją w której ktoś chce Cię widzieć.'

                                 'Nie przejmuj się, co myślą o Tobie inni ludzie, oni za Ciebie życia nie przeżyją.'

                  'Nie zmieniaj się tylko po to, by ktoś Cię polubił.Bądź soba, a znajdziesz odpowiednich
ludzi, którzy pokochają prawdziwego Ciebie.'





                 


To chyba tyle :) Będę teraz rzadziej dodawać posty, ponieważ teraz różne zadania, sprawdziany itp. i po prostu nie będę w stanie tego ogarnąć.Jeśli ktoś czytał "Co u mnie?" to Wie, że zaczęłam gimnazjum.Myślałam, że będzie gorzej, ale pomału się tam odnajduję i zawieram nowe znajomości. Jest jeszcze jedna sprawa, bo nie mam pomysłów na posty..(Wiem, że to mój blog i to ja powinnam myśleć o czym Wam powiem, ale trudno.Mam nadzieje, że mnie rozumiecie.) O czym chcielibyście przeczytać/ dowiedzieć się w kolejnym poście?

Odnośnie tematu: Co sądzicie o byciu sobą? Może ktoś myśli, że warto się dla kogoś zmienić? Jeśli tak to dlaczego?   
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Dobrze powiedziane! Jeżeli ktoś nie polubi cię takim jakim jesteś to prawdopodobnie kazda z wersji nie będzie mu sie podobac. Świetne cytaty ;)
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślę, że każdy powinien być sobą, ponieważ jeśli wszyscy byli by tacy sami to życie byłoby nudne i nie było by niczego nowego... wszystko byłoby takie same...bezsensu..

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gimnazjum wcale nie jest takie straszne :) Wystarczy, że dobrze zaplanujesz czas ;)
    Ja w tym roku przygotowuję się do matury, to jest wyzwanie! ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że należy być sobą w 100% i nie zmieniać się tylko dlatego, że komuś się tak podoba, albo iść za resztą. Gdybyśmy wszyscy byli tacy sami to świat byłby nudny i szblonowy. Dzięki takiej odmienności świat jest ciekawszy (:
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powinniśmy starać się być sobą, ale i najlepszą wersją siebie. nie stwierdzać "będę miał pałę z matmy bo jestem sobą" czy "jestem niepunktualny, bo jestem sobą", ale starać się odrobinkę nad tym zapanować, polepszyć. powinniśmy ulepszać, zmieniać siebie, ale pod swoje "widzimisię", nie patrząc na "zmień się" innych :)
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z toba i tymi cytatami. Musimy sie starac byc soba a nie na popisuwe przed kims udawac kogos kim nie jestesmy
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z toba zupelnie :) bardzo madrze piszesz :)

    Obserwujemy? Jesli tak zacznij a ja szybko sie odwdziecze! Wpadnij tez czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą! Najważniejsze to być sobą :)
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Święte słowa :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsze jest bycie sobą, bo bycie kimś innym jest 'przetermiowane' :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą ,super post .Zapraszam do mnie :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ważne jest być sobą, wtedy jest się oryginalnym :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne , aby być sobą :)
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie warto się zmieniać dla nikogo, ważne by czuć się dobrze będąc sobą :)

    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja !
    Widzę że nie tylko ja czekam na album Kaliego <3

    http://bajeerancko.blogspot.com/ - Zapraszam do obserwowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh, masz rację. Nie jest to fajne. Na tym się wiele przegrywa.
    Zapraszam do mnie http://ada-addowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię być sobą, wtedy jest mi najlepiej. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kazdy z nas bedac soba jest wyjatkowa osoba i drugiej takiej nie ma. Nie warto chciec byc kims kim sie nie jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytaty i obrazki są ciekawe :)
    Zmuszają do refleksji :D
    No właśnie, najpierw mówią bądź sobą, a potem zmień się ! XD

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie warto dla nikogo się zmieniać, trzeba być sobą to jest wartość :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń