sobota, 13 września 2014

Dla słuchaczy rapu.

Cześć, wiecie sami, że nie mam pojęcia już o czym dodawać posty :/ Więc postanowiłam, że w tym poście dodam Wam pięć nutek, które ostatnio wpadli mi "w ucho" Pod piosenką dodam z niej jakieś cytat :D Tytuł posta wskazuje na to jakiego rodzaju one będą.


  
'Kumasz nie zamulaj dawaj z nami lub odpadaj. Lecim na zielonej fali jak nie pasi ci wysiadaj'


                              
                       ' To co było grane kiedyś, niechaj się pokryje kurzem'


        
  'Forma, jak perfekcyjne gimnazjalne grzywki.Dupy klną jak ku*wy, typy to zniewieściałe cipki'


                    
                  
                    'Nasze problemy to beka pomyśl jak cierpi kaleka ha!'

    
      
   'Myślisz, że coś będziesz czuł jako świętej pamięci ziomek?'


          http://photo4.ask.fm/309/083/631/150003013-1rrnar6-5fkjpiqo20l2fkp/preview/_536954dd28084.jpg

No to na tyle.Typowy post muzyczny (hah :D) Dla słuchającej tego typu muzyki - co o nich sądzicie? :D Mam jeszcze pytanie.. O czym chciałybyście przeczytać w kolejnym poście? (Wiem, że to moja sprawa co ja Wam powiem lub pokaże, ale serio.. nie mam pomysłów :c ) Pozdrawiam!
 

20 komentarzy:

  1. fajne!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, pytalas o obserwacje wiec zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytałam o obserwację.. Dodałam tylko jeden komentarz na Twoim blogu wcale nie związany z tą rzeczą. Jeśli piszesz tak każdej to powodzenia, ale mi mogłabyś tego nie pisać.

      Usuń
  3. świetne :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem słuchaczką rapu, ale wolę innych raperów :)
    I taka mała rada, jeżeli nie masz o czym pisać postów to odpuść sobie na razie i zacznij jak znajdziesz inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bym nie chciała prowadzić bloga to bym go usunęła.Brak tematu to nie to to samo co brak chęci do pisania :)

      Usuń
  5. nie słucham takiej muzyki, ale swoją drogą ciekawy pomysł na notkę :)

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście uwielbiam każdy rodzaj muzyki oprócz klasyki i country xD Rapu też słucham, ale niezbyt często. Czasami, jak mi się nawinie na YouTubie, albo po prostu mam ochotę posłuchać właśnie takiej muzyki :)

    Dziękuję za komentarz :)

    myheart-mymusici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój typ muzyczny :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mój typ ;p
    zapraszam na mojego bloga, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie słucham rapu :)

    Obserwujemy? :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słucham rapu , ale te nutki mi się podobają :))

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny blog ;* Jestem pod wrażeniem <3
    Zapraszam Serdecznie do nas może Ci sie coś spodoba *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też czasami nie mam pomysłu na posta ;) może napisz w nastepnej notce o jakiś swoich przemysleniach ;D
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja słucham innej muzyki,więc nie znam żadnej z tych piosenek;p

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  14. O widze ze Kali sie pojawil <3
    Uwielbiam jego glos ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też słucham rapu, głównie Bonsona, Sitka, 3W, Zeusa, Bisza, Gurala :) Słonia też lubię. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni też potrafią nieźle rozwalić system :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ja jakoś nigdy nie byłam fanką rapu, ale po przeczytaniu Twojego posta chyba nią zostanę !
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rap! :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń