wtorek, 30 września 2014

Obserwacja za obcerwacje, promowanie...

Cześć, w tym poście chciałam się wypowiedzieć na temat promowania bloga i tzn. "Obs. za obs.". To od razu przejdę do tematu.

Ostatnio dostaje dużo komentarzy w stylu "..obs za obs? zacznij". Przed dodaniem takiego komentarza warto trochę pomyśleć lub przynajmniej wypowiedzieć się chodź zdaniem na dany temat, co?
Założę się, że osoba dodająca taki komentarz nie przeczytała nawet zdania. Żeby nie było, że zmyślam dodam zdjęcie komentarza, który mnie ostatnio wkurzył tak, że właśnie wzięłam się na napisanie o tym postu. Denerwują mnie też komentarze jak ktoś pisze, że obserwuje, a tak nie jest.

 

JEŚLI CZYIŚ BLOG MI SIĘ SPODOBA TO GO ZAOBSERWUJĘ. NIE BAWIĘ SIĘ W OBSERWACJĘ ZA OBSERWACJĘ. TAKIE KOMENTARZE BĘDĘ LEKCEWAŻYĆ LUB NAWET USUWAĆ!!

Teraz temat promowania swojego bloga - "Fajny blog. Zajrzysz do mnie? (link) nowa stylizacja" (Jak co to tylko przykład). Przecież te komentarze to tak jak z tym "obs. za obs.".Spotykam się też z komentarzami w stylu "Fajne zdjęcia. Zajrzysz do mnie? (link)" .. brak słów do takiego czegoś.. Przyznam się szczerze, że czasem też zdarza mi się dodać komentarz w stylu "Bardzo ładne zdjęcia.  Zapraszam --> (link)", ale co więcej pisać gdy jest post sam ze zdjęciami? Więc jeśli ktoś się z takim czymś spotkał to przepraszam, ale gdyby coś było chociaż napisane to na pewno bym się wypowiedziała. Jak ktoś się wypowiada na dany temat i zostawia po prostu link do swojego bloga to rewanżuje się tym samem, bo też tak robię (z resztą nie tylko ja..Większość blogerek/ blogerów tak robi aby mieć go wypromowanego, prawda?).

   

KOMENTARZE "NA ODWAL SIĘ" TAKŻE BĘDĘ JE LEKCEWAŻYĆ LUB USUWAĆ.Chciałam podziękować wszystkim osobą, które wypowiadają się na dany temat i w ogóle za przeczytanie.


+ Parę słów o nowym perfumie.

Na początku bloga robiłam post, w którym Wam pokazywałam moje perfumy, więc nie opłaca mi się robić osobnego postu o tym (:D)
 
  Jak widać jest on dość duży. Jego zapach jest powalający! Ani nie za słodki ani nie za gorzki. Jak widać jest on firmy BI-ES. Polecam!






Jeśli posty będę z opóźnieniem to bardzo przepraszam, ale czasem trzeba się pouczyć ( xD) To tyle co chciałam Wam powiedzieć/ pokazać.Pozdrawiam! :)

21 komentarzy:

  1. Nie zlikwidujemy całkowicie tych blogerów :) nie masz się co denerwować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem, ale może po tym poście do większości to dotrze :)

      Usuń
  2. Nigdy nie spotkałam się z tą firmą. Tez nie lubię komentarzy typu "fajne zdjęcia" "obs = obs ?" Kiedyś nawet moje koleżanki tak pisały (do mnie). Najgorsze są komentarze typu kopiuj, wklej. Kiedyś dałam się na taki nabrać :(
    Pozdrawiam!
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1- haha, cudowne przejście z tematu na temat, dosłownie ryknęłam śmiechem :D
    2- 100% się zgadzam- to takie wkurzające, stresujące, wrednowate! że niby im miło, jak w ten sposób komentuje sie ich bloga? uważaj bo uwierzę...
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też mam takich komentarzy pełno. Jak jakiś blog mi się spodoba to wtedy obserwuję. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o komentarze z obserwacjami, toleruję tylko te typu "Obserwuję, jeżeli mój blog ci się spodoba, zapraszam do obserwacji" Nie ma w tym nic na siłę.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tobą na ten temat.Kilka razy się z tym spotkałam,a najgorsze,są te komentarze wklejane,wchodzę na jakiegoś bloga,a tam ten sam komentarz i na kolejnych też. Obs za Obs to nie jest dobry pomysł na zdobycie czytelników:D Pozdrawiam! magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie sie reklamują jak mogą ale czasami przesadzają... Zapraszam do siebie. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! To jest mega denerwujące zwłaszcza jak się człowiek napracuję pisząć notkę! A tu takie beznadziejne: "Fajny blog" odechciewa się pisać, serio. :(
    O, ciekawy perfum będę musiała go poszukać. :D

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie bawię się w obserwację za obserwację , wolę zbierać prawdziwych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę obs za obs, ani komentarzy na odwal się ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3 I ogólnie ładnie zadbany blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    key-tina.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator i komentarz wywoła u mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahahahahhahahahaha. TUTAJ JEST DOWÓD TEGO, ŻE PISZĄC TAKIE KOMENTARZE OSOBA NIE PRZECZYTA NAWET ZDANIA.!!

      Usuń
  12. nienawidzę takiego spamu, człowiek stara się, siedzi kilka godzin nad postem a tu takie coś... ludzie naprawdę nie rozumieją, że tym sposobem nigdy, nikogo nie zachęcą do swojego bloga?!

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja osobiście nie mam nic do obs za obs, jeżeli ktoś przeczyta posta i doda wzmianke o tym, najbardziej nie lubię komentarzy typu "fajny blog" od razu trafiają u mnie one do spamuuuu :))
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie swietnie pachną te perfumy :)
    http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/2014/09/obserwacja-za-obcerwacje-promowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również denerwuje to całe obs. za obs. Wymiana komentarzami ma jeszcze jakiś sens, ale obserwacją? To się trochę mija z celem.

    Co do perfum, to też mam trochę od Bi es i jestem z nich naprawdę zadowolona.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też denerwują takie komentarze. Kiedyś nawet spotkałam się z osobą, która miała jeden zapisany komentarz i wklejała go każdemu. Był on odmośnie designu bloga... Najpierw zobaczyłam go u mojej ulubionej blogerki, a potem pojawił się u mnie...

    Zapraszam!
    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się chce po prostu śmiać z osób, co wypisują wszystkim praktycznie identyczne komentarze typu; super wyglądasz, zapraszam do mnie. W rzeczywistości na zdjęciach była np. młodsza siostra blogerki, wystarczyłoby choć trochę przeczytać, żeby nie wpaść. No ale cóż, tak to już bywa, jak dla kogoś liczą się tylko obserwacje, komentarze, wyświetlenia czy wchodzenie w linki. Odnośnie perfum, które które zaprezentowałaś, to zgadzam się, zapach jest po prostu dla mnie piękny. Więc jak się możesz domyślić ja także go posiadam.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń