niedziela, 21 września 2014

Przyjaźń damsko - męska.

Cześć, tytuł sam wskazuje o czym będę się wypowiadać, więc przejdę od razu do rzeczy.

Dużo osób nie wierzy w przyjaźń damsko - męską, ale dlaczego?
                           http://szafunia.pl/img/2012/11/5518.jpg

Każdy ma swoje zdanie..To jest tak jak z Bogiem - niektórzy wierzą, a niektórzy nie.
Parę osób uważa, że nie istnieje, a może dlatego, że przeszli przez takie coś, że którejś z nich się zakochało?..Dużo było takich zdarzeń..Ja uważam, że istnieje i znam parę osób, którzy są najlepszymi przyjaciółmi (oczywiście chłopak i dziewczyna) i każdy z nich jest w związku, a przyjaźń dalej rozkwita. Czasem gdy długo się nie widzą tęsknią za sobą (gadali mi o tym), ale przecież to nie oznacza od razu, że się kochają. Przytulenie nie oznacza od razu, że są w związku.Często zdarza się to przy pocieszaniu lub zwykłe przywitanie.Chodź też niektórzy budują miłość na przyjaźni, ale nie wszyscy.

  'Jeśli przyjaźń damsko-męska nie istnieje to śmiało możesz nazywać się moim bratem'



              

Ja tutaj raczej nic więcej nie mam do powodzenia.Co Wy sądzicie o przyjaźni damsko - męskiej? Macie takiego przyjaciela? :D Pozdrawiam! :)

19 komentarzy:

  1. Ja niestety nie wierzę w przyjaźń damsko-męską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dużo kolegów, zauważyłam że są mniej fałszywi niż dziewczyny i czasem łatwiej się z nimi dogadać. Nie są zazdrośni.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że wierzę w taką przyjaźń :) Przecież czasami z takim chłopakiem łatwiej idzie się dogadać niż z niejedną dziewczyną :) A co do zakochania... najczęściej to jest tak, że dwie osoby się bardzo lubią - ale tylko jako przyjaciele, także o to jestem spokojna =D

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w taką przyjaźń wierzę i ona na pewno istnieje :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie istnieje :) Moja przyjaciółka ma wielu przyjaciół :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wierzę w przyjaźń damsko - męską . Nawet znam kilka przykładów :))

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że przyjaźń damsko-męska istnieje jednak nie we wszystkich przypadkach czasami jedna ze stron chce czegoś więcej ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, to jest pytanie, na które każdy odpowiada inaczej, ale dla mnie przyjaźń damsko-męska istnieje :) Czasem jest wystawiana na wiele prób, ale jednak jest możliwa.
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. może wspólna obserwcja? jak tak to zacznij i daj znać na moim blogu a od razu na 1000% się odwdzięczę pozdrawiam


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjaźń damsko męska według mnie istnieje :)
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wierzę w taką przyjaźń, mimo, że wszystkie moje koleżanki są przeciwne. ;) Znam kilka fajnych przykładów takiej przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie istnieje i koniec!
    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Istnieje taka przyjaźń. Mam przyjaciela :)
    →EdithBlog←

    OdpowiedzUsuń
  14. W niektórych przypadkach przekształca się w miłość.
    Ale uważam, że istnieje :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś myślałam, że taka przyjaźń nie istnieje bo zawsze jest ryzyko, że się ktoś zakocha, ale teraz wiem, że może istnieć i sama jestem na to przykładem bo mam takiego przyjaciela :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przyjaźnie się w wieloma osobami płci przeciwnej :p i to na 100% jest przyjaźń i nic więcej :D

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w to wierzę (przyjaźń damsko-męska).
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście też wierzę w takową przyjaźń :) tzn ja jestem do takiej zdolna :P
    Obserwuję :D

    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wierzę że istnieję. <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń