sobota, 11 października 2014

Dwulicowość.

Wśród nas jest bardzo dużo ludzi dwulicowych. Dwulicowi ludzie są po prostu jednym słowem żałośni. Jaki ma sens to, że ktoś zachowuje się całkowicie inaczej w obecności kolegi, a inaczej w gronie? (To tylko przykład) Tacy ludzie ode mnie szacunku na pewno nie będą niemili, a co dopiero zaufania, bo jaką mam pewność, że za plecami nie obrobi mi dupy? Za przeproszeniem.. Gorzej jest gdy dopiero się przekonujemy po czasie.(Miał ktoś tak? Możecie się wygadać w komentarzach). Chodź nie ma ludzi idealnych i za pewne dużo osób chodź raz zachowało się dwulicowo chodź by nie świadomie.


      'DWULICOWOŚĆ TO JEDNA Z NAJPOPULARNIEJSZYCH CHORÓB'

Czasem warto pomyśleć zanim się coś zrobi, prawda? Przynajmniej honor powinien powstrzymywać.
Dużo osób uważa, że często tak robią tzw. "dresiarze", ale jakie to ma znacznie? Znam z trzy osoby, po których bym się nie spodziewała, że tacy są i to nie 'dresiary' Oni już dla mnie nic nie znaczą.. Niestety w tych czasach tak już jest.        

                                  






'MOŻE Z TRUDEM, LECZ ZOBACZYŁEM TO WRESZCIE, ŻE DWULICOWYCH LUDZI JEST OD CHUJ W TYM MIEŚCIE'







'DWULICOWOŚĆ ROŚNIE, TO ROZKURWIA MNIE OD ŚRODKA CODZIENNIE NOWI LUDZIE, CODZIENNIE NOWA PLOTKA'



        



Taka informacja na koniec: Nie będę pisała ani rozpoczęcia posta ani zakończenia tak jak w poprzednich postach. W sensie, że pisałam "Cześć, ten post będzie o.." i zakończenia - "To na tyle ..." bla bla bla.. Stwierdziłam, że to bez sensu. Jeśli jakieś pytania to proszę pytać tu --> http://ask.fm/Agnysia lub na fb najlepiej na priv -->https://www.facebook.com/agnieszka.wroblewska.7549 Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Tak tak ... dwulicowi są strasznie irytujący. I skąd to się wzięło? Czasami tak dobrze grają że nawet się nie podejrzewa ehh ludzie XXI wieku.

    PS: drobne błędy wyrazowe/literowe, ale to się każdemu zdarza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam bardzo duzo osob dwulicowych.W mojej klasie wieksza polowa dziewczyn jest taka
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem o czym mówisz, mam takiego kolegę z którego ciągle się śmieją ale on nic zachowuje się jeszcze bardziej idiotycznie żeby im się przypodobać a w rzeczywistości wcale taki nie jest ..... może wpadniesz i zostawisz jakiś komentarz :) mój wielki powrót po 4 miesiącach :) pozdrawiam

    http://ruda-rudaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niesety wiem o czym mówisz..... zgadzam się z tobą :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwuulicowość się szerzy niestety...
    Zapraszam do siebie!!!:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam taką dwulicową "BFF"
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich osób :/

    Zapraszam też do mnie, agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie mamy czasy, że dwulicowość stała się codziennością.

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę dwulicowości, niestety jest dużo takich osób.

    www.laura-ss.blogspot.com - dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam chyba gorszej cechy. DWULICOWOŚĆ opanowała ludzi XXI w.
    Miałam kiedyś "przyjaciółkę", która okazała się nic nie wartym człowiekiem, miała dwie twarze, jedną dla mnie, drugą dla innych. Niestety ja głupia nie wierzyłam znajomym, którzy próbowali zdjąć mi z oczu różowe okulary, zaślepiona wierzyłam jej we wszystko, bo w końcu to przyjaciółka. Późno się przekonałam jaka była naprawdę, ale dobrze, że wgl to zauważyłam.
    Pozdrawia Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. W tych czasach co druga osoba prosi Cię o pomoc ,a potem gdy ty jej potrzebujesz ona Cie olewa. Nienawidzę tego :c

    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byli, są i będą. Nie interesują mnie inni (inni, którzy nie mają nic do zaoferowania swoją osobowością) najważniejsze, że ja jesem sobą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wiele raz w swoim życiu spotkałam się z dwulicowością. Osoba, która niby była moją najlepszą przyjaciółką wszystko, co ja jej mówiłam przekazywała dalej, a na końcu stwierdziła, ze nigdy nie byłam jej przyjaciółką. Ale po takich doświadczeniach przynajmniej możemy wyciągnąć jakieś wnioski i stajemy się mądrzejsi :) Świetny post!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkałam się z tą cechą już wiele razy... dwulicowość jest jedna z najgorszych cech u człowieka ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tacy ludzie zawsze beda i trzeba sie do tego przyzwyczaic niestety :c
    zapraszam na rozdanie kardiganow :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj znam takich ludzi :/

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dwulicowość jest nieznośna!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę tekst z utworu Słonia. Też się zgadzam z tym, że dwulicowość jest straszna i coraz więcej ludzie się tak zachowuje NIESTETY. Dresiarze są dwulicowi? Kto tam wie, mi się wydaje, że nie można dzielić ludzi pod tym kontem. Bo każdy może taki być, a nawet najgorszy dresiarz może być wierny swoim przyjaciołom. Takie jest moje zdanie. Nie znoszę takich ludzi, którzy nie potrafią w prost powiedzieć mi czegoś tylko obgadują na około. Pozdrawiam.

    styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ludzie dwulicowi są straszni...
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie nie lubie dwulicowych osób. Znam kilka dziewczyn z mojej szkoły. Są tak popularne a ja nawet nie wiem z jakiego powodu,może właśnie dlatego że są dwulicowe. Zapraszam do siebie http://anima-viliss.blogspot.com/
    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację?jeżeli się zgadzasz to zacznij a ja się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwulicowosc jest wszedzie. Niestety trzeba sie z tym pogodzic.

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety żyjemy w takich czasach, gdzie dwulicowość opętuje co 3 osobę :/

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w kliknięciu w link w nowym poście? ^-^
    Pozdrawiam cieplusio :3
    http://greentea83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja znam wielu dwulicowych ludzi, ponieważ mam pecha i przeważnie na takich trafiam. Jedna osoba jest dla cb miła a zaraz będzie cię obgadywać. Takie życie
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwulicowość to rzeczywiście bardzo częsty problem ludzkości.

    OdpowiedzUsuń