piątek, 19 grudnia 2014

DIY - bombki choinkowe + przygotowanie pokoju do świąt.

NIE UMIEM WYMYŚLAĆ TYTUŁÓW.
Dla tych bardziej leniwych osób - łatwy sposób na zrobienie bombki choinkowej.

1.Wykorzystałam:
- kulkę styropianową,
- kawałek folii aluminiowej,
- szpilki,
- różne ozdoby. Ja zbierałam różne ozdoby np. perełki z rozwalonej bransoletki, motylek z rozwalonej spinki do włosów itp.
- kawałek nitki.

Kulkę styropianową owijamy w folię aluminiową. Na szpilkę zakładamy np. koralik (jeśli dziurka jest za duża zakładamy najpierw taki, który nie przechodzi, a następnie ten większy oczywiście nie może przechodzić to też przez ten koralik, ponieważ nie wyjdzie) to wbijamy do tej kulki i tak cały czas.



Gdy już skończymy z ozdobami to robimy zawieszkę - nitkę zawiązujemy na szpilkę (najlepiej parę razy) i wbijamy.

2. Druga bombka jest banalna, ale ładnie wygląda na choince. Po prostu owijamy tą kulkę styropianową folią aluminiową i robimy zawieszkę tak jak wyżej pisałam - nitkę zawiązujemy na szpilkę i wbijamy.

 

A na koniec pokażę Wam ustrojony pokój, a raczej bardziej salon.







No i oczywiście choinka (:D)



Wy już macie ozdobione mieszkanie/ dom? :D





9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł - ja bym raczej na to nie wpadła :)
    modoweinspiracjep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sama bym się chyba nie podjęła ze względu na moje lenistwo :)

    ssayssomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ozdoby :) Spróbuje wykonać ;d
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz, a na pewno się odwdzięczę
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc w ogóle nie podobają mi się te bombki. Ale ważne, że u ciebie wyglądają ładnie i komponują się z resztą. :)
    Twój blog spodobał mi się na tyle, że zastanawiam się nad wspólną obserwacja. Co ty na to? Odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    Http://thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z tymi bombkami:) Bardzo podobał mi się ten stroik adwentowy i ogólnie cały blog:) Obserwuje:)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowa bombka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już ozdobione mieszkanie xd. Ciekawy post. Fajne masz tło ;)))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Choinka w moich ulubionych kolorach. Prześliczne ozdoby! :)
    Wpadnij do mnie:
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń