wtorek, 13 stycznia 2015

"Dresiarze".

Znowu wypowiedz, ale tym razem może parę osób zrozumie co mówi.. Już dużo razy słyszałam, że tzw. "dresiarze" to chuligany, dlatego o tym chciałam się wypowiedzieć.

- "Słucha rapu no i dres - lepiej się do niego nie zbliżać"
- "Ma spodnie z dresu.. nie warto się z nim zadawać"
Teraz dla osób tak myślących - Dlaczego tak akurat myśleć skoro się tej osoby nie zna? Znam dużo osób, które chodzą w dresie i wcale tacy nie są.. Oczywiście znam też tacy co chodzą i robią hałas, plują i co ino, ale są oni tzw. dzieci "ulicy" - większość czasu spędzają na placu, popadają w nałogi itp., ponieważ rodzice na nich w ogóle nie zwracają uwagi. To, że chodzą w dresach nie oznacza, że nie mają uczuć i na wszystko mają wyjebane. Słyszałam też, że mało jaki "dresiarz" ma poukładane w głowie.. To, że w czyimś towarzystwie taki jest i się tak zachowuje nie oznacza od razu, że tak większość robi.
Napisałam to, bo mnie to od jakiegoś czasu irytuje.. tym bardziej, że coraz częściej się to słyszy. Może i mam prawie 14 lat, ale jestem przykładem, że osoba w dresie nie oznacza, że tak powiem, patologi. Jestem normalna i normalnie się zachowuje, a styl nic do mojego charakteru nie ma.





   








Jakie Wy macie o tym zdanie?

4 komentarze:

  1. Jaki bardzo ciekawy temat poruszyłaś. Zgadzam się z Tobą w stu procentach!
    Dresiarz ludziom kojarzy się jednoznacznie, wiadomo. Ale ja żyje zasadą że jak kogoś nie poznam to nie oceniam.
    Osobiście znam dużo osób które chodzą w dresach i są super. Da się z nimi rozmawiać i są naprawdę dobrymi przyjaciółmi. Nie wolno oceniać ludzi po pozorach! Sama słucham rapu i chociaż mój styl różni się może od "stereotypowej osoby słuchającej rapu" to mnie to nie rusza. Nie raz ludzie się dziwią gdy mówię im jakiej muzyki słucham. "Nie powiemy nigdy stop. Bo kochamy hip-hop" ;)

    styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Nie tylko o dresach ludzie tak mówią. Mówią też o metalach. Wkurza mnie to. Fajny post! Dobry pomysł!
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/ -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie mam do osób chodzących w dresie, uważam, że każdy powinien wyrażać siebie, jak chce.

    OdpowiedzUsuń