środa, 28 stycznia 2015

Lemax Colour Nail Enamel, czyli firma lakierów, które polecam + odżywka.

Od dłuższego czasu staram się nie obgryzać paznokci i w związku z tym zaczęłam je malować.. Użyłam już różnych lakierów z różnych firm i postanowiłam zrobić post o najlepszej.

Mam dwa kolory z Lemax Colour Nail Enamel - czarny i różowy. Po tym mogę stwierdzić, że jest ona najlepsza. Dlaczego? - Dlatego, że :
  • szybko schnie,
    • nie ściąga się,
      • wystarczy raz pomalować, żeby mieć mocny kolor.







+ Odżywka
  Jako, że mam słabe paznokcie i szybko mi się łamią używam odżywki, którą też chciałam polecić - Eveline Cosmetics.





P.S. koleżanka też używała/ używa i miała/ ma twarde paznokcie to też pomogło jej je zapuścić.







Jeszcze jedna sprawa, ale to związana z pytaniem na asku..



Pod tym postem lub na asku możecie zadawać pytania do mnie.. o różnej tematyce - co chcecie wiedzieć. Wiem jakie pytania ciągle się powtarzają na asku, a na nie nie odpowiadam, więc postaram się też tutaj na nie odpowiedzieć. W kolejnym tygodniu postaram się zgromadzić i zrobić o tym kolejny post. Dziękuje za pomysł.






Założyłam dość dawno już tumblrka, ale o nim nie mówiłam, więc zapraszam -->  TUMBLR . Oczywiście bez spamu o obserwacje na nim tylko zaobserwuje jeśli mnie zaobserwujesz, a jak mi się nie spodoba to przestanę. Mam nadzieje, że jest to proste :) Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Świetne kolory , oczywiście dla mnie najlepszy czarny ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory i świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. różowy bardzo mi się podoba :)

    Dziękuje bardzo za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń